AD

יום שבת, 1 באוגוסט 2015

היום השלישי - נסיעה לבוקרשט

את היום השלישי התחלנו ממש מוקדם בבוקר, ובשעה שבע בבוקר כבר היינו בחדר האוכל, מוכנים ומזומנים לנסיעה ארוכה לבוקרשט, כמובן, לא לפני שעצרנו כולנו לאסוף קרפים טעימים לדרך...

לאחר שאכלנו ושבענו, יצאנו לדרך. ה GPS התנהג בחופשיות והחליט לקחת אותנו לבוקרשט דרך כפרים שנראה כאילו עצר בהם הזמן מלכת. וכך, במקום לנסוע על האוטוסטרדה, מצאנו את עצמנו מחפשים את הכניסה לאוטוסטרדה, ובנתיים נהנים ממראות מדהימים ברומניה.

כלבים משוטטים
כשקראנו חומר על רומניה, היה כתוב שם שיש שם לא מעט כלבים משוטטים והם מסוכנים. רק כשהגענו לשם, הבנו במה מדובר. הכלבים מסתובבים בלהקות והם לא ממש אוהבים שמפריעים להם, ואז הם נובחים במקרה הטוב, ותוקפים במקרה הפחות טוב. לכן - מומלץ שלא להתקרב אליהם סתם ככה- ומדובר בהמוני כלבים.

אחרי נסיעה של קרוב לשלוש שעות, הגענו לבוקרשט. העיר גדולה ורחבה ובאמצעות WAZE הגענו ממש מהר לבניין הפרלמנט. לא נכנסנו פנימה, אבל עשינו שם כמה תמונות יצירתיות....

לאחר שסיימנו לעשות פוזות למצלמה, נסענו לכיכר הניצחון, רק כדי לגלות שהיא בשיפוצים. משם, המשכנו אל עבר מוזיאון הכפר, שנמצא 500 מטר משם, אבל לא לפי הGPS שלנו... מה שגרם לנו לעשות טיול של עוד כ 45 !!! דקות בעיר, ואז לחזור חזרה לאותו המקום ולראות את המוזיאון מחכה לנו...

מוזיאון הכפר הוא מוזיאון שמתאר סוגי בתים שונים שנבנו במהלך מאות השנים האחרונות ברומניה. זהו מוזיאון פתוח במחירים שווים לכל נפש. העלות ל 13 איש היתה 50 שקל...

הכניסה למוזיאון

ביציאה מהמוזיאון מצאנו פארק יפיפייה... ומיד שלפנו את המצלמה...

הפסקת אוכל ושתיה

הילדים סקרנים מתמיד ובדקו מה יש בתוך כל בית

לאחר ההליכה ברחבי הפארק, הרגשנו שאנו חייבים מקום לנוח בו, ולכן שמנו פעמינו אל עבר הקניון AFI MALL , שנמצא לא רחוק משם.

בקניון יש משטח החלקה על הקרח, סינמה סיטי, רכבת הרים לילדים והמון חנויות. המחירים זולים יותר מאשר בארץ, ובהחלט אפשר למצוא שם מציאות.

בגטים בשקל!

מוצרים בעברית ליד הקופות!

אז לאחר שכולם הסתובבו בקניון, אכלו, שתו ונחו, כיוונו את הGPS כמו שצריך, והפעם עלינו מיד על האוטוסטרדה, שלקחה אותנו אל בית המלון.

הלכנו לישון חיש קל, לקראת הבוקר המרתק שלפנינו - ביקור בנהר הדנובה!