AD

יום שישי, 31 ביולי 2015

היום השני - החיים זה לא קרקס

עם בוא הבוקר, שמנו פעמינו אל עבר חדר האוכל. מצאנו שם הרבה מאוד חביתות, ירקות, מיצים, קפה, בשר ובשר חזיר בצורות שונות, טאבון, מיצים טבעיים ואפילו מתקן להכנת קרפים. אם מגיעים עד השעה 08:30, המצב סביר, אבל לאחר מכן - מדובר במלחמת הישרדות, שכן כולם מגיעים רעבים וכולם רוצים לאכול, והצוות המקומי רץ ומנסה לנקות שולחנות ויחד עם זאת לדאוג שיהיה תמיד אוכל היכן שצריך.

אבל, שום דבר לא הכין אותנו למה שחיכה לנו בתוך חדר האוכל...

בתוך חדר האוכל יושבות להן בנחת פרגיות נחמדות לצד תוכונים ומקשקשים ביניהם. כשהבת שלי ראתה את הפרגיות בפעם הראשונה, היא די הזדעזעה,  מכיוון שהיתה בטוחה שמדובר בארוחת הצהריים של מחר, אך מיד הרגענו אותה שלא מדובר בכך, וכנראה שמדובר בתרנגולות נוי. אני יכול להבטיח לכם שכל זמן שהותנו שם, דאגנו שהן יאכלו טוב מאוד. אני רק מקווה שאף אחד לא טעם אותן אחר כך...
אחרי ארוחת הבוקר יצאנו לסיור קל במלון כדי לבדוק מה הוא מציע - מצאנו פינת חי, פינות זולה נחמדות ונקיות, המון בריכות בכל מיני גדלים וצבעים וחוף ים עם המון מיטות שיזוף ושמשיות, והכל בחינם - דרך המלון.

בשעה 11 נפגשנו עם נציג כנפי משק שהציג את האטרקציות העיקריות שנמצאות בממאיה. בגדול, אנחנו באנו לשבוע ולא היה לנו יום אחד משעמם, אבל המקום הזה בהחלט מציע שפע רחב של שלל פעילויות הכוללות בין השאר:
ניתן להשתמש במפה האינטראקטיבית כדי לראות בצורה מיטבית את האטרקציות על גבי המפה.
  • לונה פארק
  • שלושה מרכזי קניות
  • קזינו
  • ועוד...
על ידי רכישה של שוברים מראש מנציג כנפי משק במלון, הצלחנו לחסוך כמה שקלים ולקבל הנחה לא רעה. סה"כ שילמנו פחות מ300 שקלים עבור זוג ושני ילדים עבור מגוון אטרקציות שכללו קרקס, נסיעה באוטובוס פתוח, דולפינריום, גן החיות ופארק הציפורים.

לאחר שסיימנו עם העניינים הטכניים,  הגיעה ללובי נציגת AUTONOM שלקחה אותנו ברכב מרצדס אל הסוכנות, שם הודיעו לנו שהחליטו לשדרג לנו את הרכבים מקלאס B לקלאס F. אני מעריך שהסיבה לכך היא שלקחנו שלושה רכבים והזמנו מספיק זמן מראש. חווית השירות שקיבלנו בסוכנות הזו היתה פשוט מעולה לכל אורך הדרך והם בהחלט מומלצים!

אחרי שלקחנו את הרכבים, חזרנו למלון לקראת התארגנות ליציאה בערב- קרקס.

בעיר ישנם שני קרקסים, קרקס טולדו וקרקס אמריקנו (נכון לכתיבת פוסט זה) ושניהם עמוסים בעבודה. ברומניה, בשונה מישראל, מותר "להעזר" בחיות בקרקס וממה שאני ראיתי, החיות מקבלות יחס די טוב ולא עובדות קשה - יחסית. כל חיה קיבלה מקסימום חמש דקות או פחות על הבמה. בני האדם שהופיעו בקרקס עבדו הרבה יותר קשה.

בחרנו ללכת לקרקס אמריקנו. ההופעה מתחילה בשעה 2030, כאשר פתיחת דלתות היא בשעה 20:00. מי שקונה כרטיסים מראש, לא צריך לעמוד בתור אבל מקבל כרטיסים בצידי האולם. מי שקונה במקום, עומד בתור, משלם יותר - אבל יכול לרכוש כרטיסי VIP ולשבת במרכז האוהל. יאמר לזכות אומני הקרקס שהם מציגים את מרכולתם באופן שווה, אז זה לא ממש משנה היכן יושבים. מה שכן, האוהל היה חם. לא עזרה העובדה שהיה קצת גשם בצהריים - מדובר באוהל סגור ללא מזגן והוא פשוט חם. מומלץ בהחלט להביא מים ומניפות.

אני אתן לתמונות ההופעה לדבר בעד עצמן.

כשמופע הקרקס הסתיים, לקחנו את הרכב וחזרנו למלון, לקראת היום הבא...